دسته‌بندی نشده

بروشور

بروشـور خوب یکی از مهم‌ترین مراحل در شکل گیری هویت بصری و برندینگ است. بروشورها به شما کمک می‌کنند برای برند و محصولات خودتان یک هویت بصری تعریف کنید. معرفی محصولات مختلف در بروشـورها یکی از راه‌های افزایش فروش است. تحقیقات و آمار نشان داده است که بازاریابی بدون بروشـور شانس چندانی برای موفقیت ندارد. کاتالوگ‌ها نوعی از بروشورهای هستند که فقط معرفی محصول را انجام می‌شوند. در حالی که بروشور می‌تواند اهدافی بیشتر از معرفی محصولات داشته باشد

ویژگی:

1-  مقرون به صرفه بودن بروشـور
2- توزیع راحت
3- برندینگ و شکل‌گیری اعتبار برند شما
4- ارائه‌ی اطلاعات جامع و کامل

1 نظر در “بروشور

  1. سلام، این یک دیدگاه است.
    برای شروع مدیریت، ویرایش و پاک کردن دیدگاه‌ها، لطفا بخش دیدگاه‌ها در پیشخوان را ببینید.
    تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *